hastbrudarna95

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Skolan igen!

Av Rebecka, Nathalie och Matilda - 11 januari 2012 08:56

Jaha, då sitter man i skolan igen då! Jag kan inte säga att jag var så taggade imorse.. Men jag har haft ett händelsrikt lov med både skratt och tårar. Jag tycker att jag har hunnit med mycket faktiskt!   

Idag slutar jag antingen kl 2 eller halv 4, är inte riktigt säker. Men efter skolan tar jag i alla fall bussen hem och sen åker jag till stallet direkt. Eftersom Dessan har en lös sko och har tappat en annan så kommer jag inte rida idag, men jag ska pyssla med henne i alla fall.

Sedan ikväll kommer Tim till mig och då ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

På nyår så var jag med mina goa tjejer i kvicksund :) vi var hos amanda och hade det jätte trevligt och mys! En dag/natt jag aldrig glömmer! Puss på er!   Här kommer lite bilder från nyår :D                   På torsdag så d...


  Livets gåta Älska, Glömma, Förlåta        Brukar tänka på de här ibland när man tycker allt bara går åt helvete, och man verkligen vill något.     / Matilda ...

Gott nytt år i efterskott! hoppas alla haft en bra jul! / nathalie    ...

Av Rebecka, Nathalie och Matilda - 31 december 2011 15:37

Gott nytt år vill vi önska er alla! Hoppas att ni alla får en jättetrevlig nyårsafton! /Rebecka, Destiny och Tindra ...

Av Rebecka, Nathalie och Matilda - 31 december 2011 13:35

Hejsan! Idag är den sista dagen på året!  Ser fram emot 2012,nya möjligheter. Sista dagen på 2011 kommer jag tillbringa min tid först hemma med familjen och släkt, sen vid fyra så drar jag till jonna och fixar mig. Sen ska vi hem till amanda och...

Presentation


Välkommen till våran blogg! Vi bloggar om allt som händer i vårat liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards