hastbrudarna95

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

En bra jul!

Av Rebecka, Nathalie och Matilda - 25 december 2011 11:44

Jag har haft en underbar jul! Fått massor med fina saker, ätit god mat, haft en trevlig ridtur med alla stalltjejer och umgåtts med trevligt folk. jag hängde upp morötter i Destiny box som julklapp och hon fick även ett par benskydd, hehe   


Nu är det dagen efter och jag ska till Destiny och rida ut och klättra och galoppa med Jossan&Heddan, sen ska jag till Tim och byta julklappar med han och hans familj 


Ha en trevlig dag! 

   

Bild från igår med stalltjejerna och alla underbara hästar! Destiny och jag är den andra från vänster :)


 
 
Natta

Natta

25 december 2011 16:27

fin blogg ni har :)

http://natttajuggen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka, Nathalie och Matilda - 11 januari 2012 08:56

Jaha, då sitter man i skolan igen då! Jag kan inte säga att jag var så taggade imorse.. Men jag har haft ett händelsrikt lov med både skratt och tårar. Jag tycker att jag har hunnit med mycket faktiskt!   Idag slutar jag antingen kl 2 eller halv 4, ä...

På nyår så var jag med mina goa tjejer i kvicksund :) vi var hos amanda och hade det jätte trevligt och mys! En dag/natt jag aldrig glömmer! Puss på er!   Här kommer lite bilder från nyår :D                   På torsdag så d...


  Livets gåta Älska, Glömma, Förlåta        Brukar tänka på de här ibland när man tycker allt bara går åt helvete, och man verkligen vill något.     / Matilda ...

Gott nytt år i efterskott! hoppas alla haft en bra jul! / nathalie    ...

Av Rebecka, Nathalie och Matilda - 31 december 2011 15:37

Gott nytt år vill vi önska er alla! Hoppas att ni alla får en jättetrevlig nyårsafton! /Rebecka, Destiny och Tindra ...

Presentation


Välkommen till våran blogg! Vi bloggar om allt som händer i vårat liv! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards